كشته شدگان حوادث اخير

ضمن احترام به روح كشته شدگان واقعي حوادث اخير، عليرضا بهشتي در مصاحيه با بي بي سي ليست جديدي از شهداي سبز، محل شهادت و دفن پنهاني آنها را افشا كرد؛
ترانه موسوی
محسن ايماني
ندا آقا سلطان
اصغر ترقه
سيد چنگيز
رائول گونزالس
منيژه بيگم
آغامحمدخان قاجار
مسعود شصت چي
هابيل
پاپ ژان پل دوم
فردين
عليرضا بهشتي
بلفي و ليلي بيت
ساسي مانكن
اصغر سگ سبيل
ژاك شيراك
لوك خوش شانس
تيمور لنگ
مايكل جكسون
پرينترhp ليزر جت1100
فرزين گوش بر
سوباسا اوزارا
شهيد گُمنام
آميتا باچان
شعبون بي مخ
كلاه قرمزي
نن جون كروبي
محمدرضا شجريان
آلبالو
رحيم مشايي
برادران شيردل
ناصر سامورايي
زيرپوشِ سه فيل نشان
جرج
جك
ديويد
سيروس
سرويس
خوشگلِ مو شرابي
مننژيت
صغرا
كروبي
شماره شناسنامه ي همه ي نامبردگان 1 و فرزند کسی مي باشند كه حاضر به مصاحبه نيست.
ضمنا قاتلان اين شهدا كه مثل آب خوردن، آدم كشتند، جسدها را بجاي بيابانها در بهشت زهرا قطعه 1دفن كردند.!



39 نظرات:

Anonymous در

واقعاً شرم‏آوره كه آدم به همين راحتي شهداي وقايع اخير رو به تمسخر بگيره
براي ارسال كننده اين مطلب متأسفم

Anonymous در

طنز فکر کنم نمی دونید چیه - نه نمی دونید

Anonymous در

متاسفم براتون

ناشناس در

مشکلی نیست - ولی نمی دونم چرا شما هویت خودتون رو پنهان میکنید - هر کسی اگر به چیزی اعتقاد داره بهتره که با اطمینان و جرات بیانش کنه - نه مخفی

Anonymous در

تلویزیون دولت کودتا کم بودوبلاگهاش رو هم به خدمت گرفت.آینده همه چیز رو مشخص میکنه

Abolfazl در

خیلی باحال بود. مردیم وسکه دروغ شنیدیم

Anonymous در

واقعا"بی مزه و لوس و کار کثیفی بود
دیگه به وبلاگ شما مراجعه نخوام کرد
و فید شما را از روی گودر حذف خواهم کرد
متاسفم

Anonymous در

حالا چرا به شهدا توهین می کنید نمیشه باچیزای دیگه شوخی کنید - حیف شما نیست - من از خوانندگان پر و پا قرص شما وبلاگ شما هستم البته از طریق گودر دنبال میکنم - نکن آقا به اعتقادات دیگران توهین نکن آقا

Anonymous در

چه خبر شد - عجب جنجالی درست شد- این همه عالم و آدم دارن به هم توهین میکنن حالا مگه چی شده -
از خوانندگان وبلاگ و طرفداران طنز و خنده و شوخی ، از طریق گوگل ریدر دنبال میکنم

بهار در

اصلا خوب کاری کردی - بازم ادامه بده من پشتتم

ناشناس در

میگم یه مطلب پست کردیم ، چه خبر شد !!

فاني در

واقعاً شرم آور و غير قابل بخششه! خود من كه سعي مي كنم همه چيز رو در قابل شوخي و خنده بگم، هيچ وقت جرات نكردم در مورد كسايي كه در اتفاقات بعد از انتخابات كشته شدن يا شكنجه و زنداني شدن چيزي رو به شوخي بيان كنم. واقعاً اگر شما زجه هاي مادر ندا، سهراب، اشكان رو ديده بودين جرات نمي كردين با اسم اين شهدا شوخي كنيد.

اگر بابت اين نوشته معذرت خواهي نكنيد، شما رو از ليست فيدخونم حذف خواهم كرد

Anonymous در

123

ناشناس در

مثل اینکه قضیه بد بیخ پیدا کرده - اگر کسی از دوستان ناراحت شده من معذرت میخوام - قصد توهین به هیچ شخصی نبوده - البته پاک کردن مطلب کار غیر منطقی مینماید، پس ازادی بیان و تحمل نظرات دیگران چه میشود. البته این مطلب کپی برداری من از گوگل ریدر میباشد و نوشته من نیست ولی همیشه به این معتقدم که اگر کسی نظری داد که به سلیقه دیگران خوش نیامد حتما آن نظر اشتباه نیست و حتما نباید محو شود - بیاید یاد بگیریم نظرات مخالفانمان را تحمل کنیم و به آن احترام بگذاریم

akhbar در

شرم آوره
همين...

Anonymous در

خاک بر سرت کنن
یه تیکه کثافتی

ایمان فخار در

من چون خیلی بلد نیستم مثل ادبا صحبت کنم می طنزم ببخشید:
من به مدیر وبلاگ پیشنهاد می کنم این تایپیک رو به عنوان اولین قدم در ایجاد دوره چهارم استبداد در ایران ثبت کنند ما دوران استبداد رضاخانی و استبداد شاهنشاهی رو طی کردیم و جنبش آزادی خواه در پی نقد استبداد دینی و جایگزینی دموکراسی در ایرانه هر سه دوره قبل با بی جنبگی و عصبانیت عده ای که خودشون رو متولی تغییر می دیدند به گند کشیده شد من از همینجا سالروز شکوفائی دوران استبداد آزادی خواهانه یا استبداد دموکرات را به نسل قبلی خودم که در حال انقراضه تبریک می گم چون مجبور به تحمل اون دوره نیست
راستی ما بیشماریم

Anonymous در

!????!!!

Anonymous در

سلام
اولا که خاک تو سر اونهایی که دم از دموکراسی میزنن ولی تحمل یه مطلب طنز رو هم ندارن
کسی به شهدا توهین نکرده شما هم دقیقا همون راهی رو میرید که الان باهاش مخالفت میکنید
متاسفم که انقلاب سبز دل به آدم های بی ظرفیت و بی جنبه ای مثل شما داده
به جای اینکه انقدر به نویسنده این مطلب توهین کنید برید و اگه عرضه دارید مطلب طنزی بر علیه این مطلب بنویسید
از این وبلاگ خوشم میاد چون آزادی واقعی در اینه که همه ی مطالب نوشته بشه
بای

رسول در

این بدبختا قاتلشون موسویه که الکی و فقط بهه پشتیبانی امریکا و اسراییل تقلب 15 ملیونی رو مطرح کرد تا ایران سر میز مذاکره با امریکا برگ برنده دستش نباشه اونوقت مای خر دنبال موسوی راه افتادیم من که پشیمونم خر شدیم کروبی دزدم سو استفاده کرد خودشو مطرح کنه شاهد تجاوزام شد خودشو ننجونش فقط جون و مال مردم زیادی بود

ناشناس در

دوستان خیلی سیاسی نکنیدش - ف ی ل ت ر میشیما

Anonymous در

من يكي از اعضاتونم و از مسخره كردن شهداي ساختگي دفاع ميكنم . نظر من در مورد اغتشاشات اينه كه يه عده مايه دار دارن ملت! رو به بازي ميگيرن و كروبي و حتي موسوي هم بازيچه اند تا بتونن از اين طريق مقابل رئيس جمهوري كه با ازخودگذشتگي مقابل زياده خواهياشون ايستاده كاري بكنن. من با اين اميد اين مطلب رو نوشتم كه شما به نظر همه خواننده هاتون اهميت ميدين و تو خوراك ميذارينش

ناشناس در

عجب مدافع هم پیدا شد - بابا اینجا سایت طنزه - خیلی دنبال مدافع و مخالف نیستیم - البته ممنون که به فکر دفاع از این وبلاگ بودید

Anonymous در

كجاين سبزپوشان بي شمار
كساني كه ادعا ميكردن تو تهران بعد از انتخابات 3 ميليون نفر رفتن راهپيمايي!!!! و گفتند كه راهپيمايي روز قدس بزرگترين راهپيمايي اوناست
اگر تونستيد سري به بي بي سي بزنيد اونجا دروغ چاپ نمي كنن!!!
اين خبر رو حتما مي بينيد
در بزرگترین راهپیمایی معترضان در سه ماه اخیر، ده‌ها هزار نفر در راهپیمایی روز قدس در تهران حضور یافتند و اعتراض خود را به دولت ایران نشان دادند

به نظر شما ده ها هزار نفر يعني چقدر ؟

هر آدم عاقلي مي دونه ده ها هزار نفر يعني آخرش 99 هزار نفر

Anonymous در

من هیچ جواب خاصی برای شما ندارم به جز اینکه شما را به دیدن این لینک که چند فیلم از راهپیمایی‌های روز قدس و محل آن‌ها را نشان می‌دهد، دعوت می‌کنم.

http://maps.google.com/maps/ms?client=firefox-a&channel=s&hl=en&source=hp&ie=UTF8&msa=0&msid=102262559194494428342.000473d92406c592a586b&ll=35.708677,51.402283&spn=0.026902,0.055189&z=14

Anonymous در

آقا دمت گرم :)))) خیلی باهال بود . من که لذت بردم !!! خیلی وقت بود انقدر نخندیده بودم !!!! این سبزپوشای بی جرئت خودشون همه جور توهین میکنن ولی یه کم جنبه ندارن !!!!!!
به کشته هاشون میگن شهید :))))))) شهید در چه راهی؟؟؟؟؟؟ در راه موسوی که ته آدم ترسوس؟؟؟؟؟؟ شهبد تو راه ضد اسلام؟؟؟؟؟ شهید در راه آزادی؟؟؟؟؟ =))))))):)))))
دمت گرم عزیز

Anonymous در

خاک بر سرت!

Anonymous در

خیلی باحالی . کف کردیم . محشری بابا ...
سگ پدر ها با همه چیز دکتر احمدی نژاد شوخی می کنند اونوقت وقتی کسی با یکی از دروغ هاشون شوخی می کنه اینطور فوران می کنند . زنده باد مخالف من ... چه شعاری هم دارن این سبز ها

حاجي در به در در

اين آقا (نويسنده ) قصدي نداشت فقط يه سري احمدي گشادي (اين آخرييا ) هستن كه دارن زياد ميگوزن
بيام درشون بذارم مثل محمود بابا گشاد بشن

Anonymous در

.... م دهنه هر چي احمدي گشاديه

ناشناس در

ای بابا بی ادب نشید دوستان
- هر کی طرفدار یکیه - اینقدر اوقلت تلخی نداره که بابا - بیایید با هم دوست باشیم - این 100 بار

hossein norouzi در

با سلام و احترام خدمت دوستان عزيز
دوستاني كه از بي ادبي احمدي نژاد احساس ناراحتي كرده بودند بد نيست ادب بزرگ مردان سبز پوش رو هم تو اين وب لاگ ببينند
http://hoseinsolo.mihanblog.com
جالبه تو همين وب لاگ داغ مطلب زير رو هم نوشته
آهای مردم دنیا :در کشور من آزادی نام یک میدان است . فقط همین
واقعا كسي كه اين طور اهانت مي كنه به رئيس جمهور ببخشيد از نظر شما رئيس جمهور سابقش واقعا آزادي رو تو چي مي بينه

Anonymous در

من معمولا کامنت نمیذارم ،
ولی مرررررسی ؛ ترکوندی
از طریق گودر یکی از بچه ها اومدم ! رفتم فیدتو بخورم :)

Anonymous در

اترک مشهدی حتی ابوکه
مشهدی را تردش کن حتی اگر پدرت باشد

Anonymous در

سلام به تمام کسانی دلشان واقعا به ایران می تپد
من نظرات دوستان مخالف وموافق مسائل اخیر را مطالعه کردم (انتخابات )که اکثر مسائل مطرح شده توام با بدگویی به همدیگر بود ودردی را دوا نمی کنند به نظر من دنبال این و آن افتادن از (هردوگروه )وقت تلف کردن است چرا که هر گروه که سرکار بیاید منافعی خود وگروهی خود را به مسائل جامعه ترجیح خواهند داد(تجربه نشان داده است ) بنابر این برای اکثر افراد که امروز برای انها سینه چاک می کنند هیچ سودی نخواهد داشت من در سنی هستم که دوران قبل وبعد از انقلاب را تجربه کرده ام وخود جزو قربانیان هستم لذا توسعه من این است که بجای وقت تلف کردن به این گونه مسائل به فکر آینده شغلی وسرنوشت خود باشند واطمینان داشته باشند که تعداد خیلی کمی از طرفداران در هردو گروه امکان دارد صاحب شغل ویا درآمدی باشند که جنبه طرفداری از گروه ها بدست آمده باشد .واگر کسی هم دراین دوره و زمانه کار نداشته باشد کلاهش پس معرکه است دوستانی که این مطلب را می خوانند ممکن بگویند بنده هیچ علاقه به مسایل سیاسی ندارم وتنها دقدقه من درآمد است !اشتباه نشود من منظورم این است که به دنبال مسائل سیاسی بیهوده رفتن موجب تأخیر در رسیدن به اهداف مهمتری در زندگی شما نشود
یک سوال از هردو گروه
شما فکر می کنید چند در صد رآی دهندگان در انتخابات با آگاهی رای می دهند ؟!

Anonymous در

احمق به اندازه کافی از این چرندیات کیهان و صدا و سیما به خورد ملت می ده تو دیگه این کارو نکن.

Anonymous در

دمت گرم با حال بود

Anonymous در

بی شخصیت. باید همون هایی که سنگشون رو به سینه می زنی بگیرنت و شکنجه ت بدن تا باورت بشه که تو چه کشوری داری زندگی می کنی . جیره خور خامنه ای خجالت بکش.

Anonymous در

سلام
اينا كه شهيد نيستن. اينا فريب خورده هايي بودن كه جونشونو مفت براي هيچ و پوچ دادن.
اين مطلب هم ربطي به مسخره كردن كشته شده ها نداره. بلكه داره ليست دروغي و بلند بالاي معرفي شده رو به تمسخر مي گيره

ارسال یک نظر