یک پیام تبریک سال نو برای ما ( فوق العاده )

سلام به همه خوانندگان
یکی از دوستان آذری زبان خوبم لطف کردن و یک پیام تبریک سال نو برای ما گذاشتند گفتم شاید شما هم بخواهید بخونید.
البته یکم سانسورش کردم
راستی ما هیچ وقت قصد توهین به کسی رو نداشتیم حداقل خوانندگان ثابت اینجا اینو میدونن
اگر دوستان  نظری دراین رابطه دارن خوشحال میشم بدونم
 همین جا نظراتتون رو برام بنویسید ممنون میشم
شیسی يک نظر جديد درمورد پیام شما گذاشته است " خلبان ترک " .

ببینم. این ترکها چند بار تا حالا خواهر و مادرت رو .گ.....ن. که این ک .... شعر ها رو براشون نوشتی.

جون اون مادر ج . . ت  راستشو بگو. 

ارسال توسط شیسی به جوک و اس ام اس دست اول ، طنز ، لطیفه ، شوخی ، خنده ، جدید ، بروز در ۱۷ مارس ۲۰۱۰، ساعت 

راستی دوست خوبم اگر ناراحت شدین من از شما عذرخواهی میکنم


3 نظرات:

Anonymous در

واقعا این دوست ترکمون
یاد بگیره
من خودم کلی جنبه و شعور یاد گرفتم
عاااالی

Anonymous در

از کوزه همان برون تراود که در اوست

فخار در

البته این ممکن است ولی روش مناسبی نیست
اکر این دوستمان در مقابل حرکت به آن زشتی نسبت به اقوام درجه 1 می شینند و جک می سازند به نظر من باید تغییر رویه بدهند و اگر نه که نباید در مورد دیگران اینطور فکر کنند!

ارسال یک نظر