معرفی وبلاگ طنز

امروز بعد از مدت ها داشتم تو گودر عزیز ( همان گوگل ریدر که ما حرفه ای ها ! الکی کلاس میزاریم و میگیم گودر ) مطالب جدید وبلاگ ها و مطالب به اشتراک گذاشته شده دوستان را می خواندم که به این مطلب رسیدم "دستگیری تعدادی از وبلاگ نویسان برانداز" دیدم تعدادی از وبلاگ های طنز عالی رو معرفی کرده که دلم نیومد منم معرفی نکنم . ( خود مطلب رو هم از دست ندید که خوندنی یه )
البته وبلاگ ملا حسنی رو همه میشناسید و قبلا هم معرفی شده بود . آخرین مطلبش رو از اینجا بخونید که خیلی باحاله
وبلاگی که امروز مد نظر من هست و لینکش رو هم به منوی کناری سایت اضافه کردم وبلاگ غرش یا یوزپلنگ هستش ودارای مطالب طنز و عکس های طنز خیلی جالب هستش. 
من که حالش رو بردم ، پس وقت رو از دست ندید و زودتر اینجا رو کلیک کنید تا یه دل سیر بخندید.
راستی وبلگ های دیگه ای هم بود ولی فعلا از حوصله من خارجه ، باشه تا بعد



1 نظرات:

mim Tirgar در

سلام
وبلاگ طنز - ستون پنجم
www.soton5.iranblog.com & www.soton5.mahblog.com

ارسال یک نظر